E in regula daca te razgandesti. La Confort Family ai 14 zile posibilitate de retur.
Confortfamily.ro certifica si garanteaza calitatea produselor fabricate sau comercializate. Tintim intotdeauna cel mai bun raport calitate/ pret si ne dorim sa cream relatii frumoase de prietenie cu toti clientii nostri. Acesta este motivul pentru care am conceput o procedura de retur simpla, clara si rapida.
Daca un produs achizitionat nu te multumeste, iti oferim posibilitatea de a-l returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice. O comanda poate fi returnata integral sau partial.
Urmatoarele mentiuni privind returul produselor sunt valabile atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, pentru comenzile online expediate prin curier sau pentru comenzile ridicate direct de la sediul nostru din Targu Neamt.
Cum returnez un produs?
In 4 pasi simpli. Iata care sunt acestia:
1. Ne trimiti un email pe adresa hello@confortfamily.ro si in felul acesta ne anunti ca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse din comanda.
2. Impachetezi produsul cu grija sa fie ferit de lovituri, umezeala sau sa cada din ambalaj in timpul livrarii. Apoi il trimiti prin curierat rapid la noi (nu accesptam retururi prin Posta!).
Tu vei plati transportul prin curierat rapid inspre noi iar noi iti rambursam banii pe livrarea initiala. Legea spune ca in cazul unui retur o livrare este achiatata de catre client si una de catre vanzator.
Atentie 1: Produsul trebuie sa contina toate componentele, sa fie in ambalajul original, cu instructiunile cu care a venit (daca este cazul), ambalat corespunzator pentru transport, trebuie sa fie in conditii perfecte pentru a putea fi revandut. In caz contrar, daca produsul nu se returneaza in stare perfecta, vom opri 50% din valoarea sa.
Atentie 2: Produsele care au fost spalate inainte de a fi probate pe pat/patut, nu se mai pot returna pentru ca prezinta urme de folosire si sunt excluse de la vanzare.
Atentie 3: Pachetul va fi trimis fara ramburs, acesta ajunge in zona de receptie si ambalare unde nu avem casierie.
3. Trimite pe adresa: SC FIC BABY EXPO SRL, Strada Nemtisor, nr 21, Oras Targu Neamt, judet Neamt, cod postal 615200.
Pe documentul de transport te rugam sa completezi si numarul de telefon de la receptie: 0786102508.
4. Coletul a ajuns la noi, il verificam, te anuntam ca este totul in regula si Iti facem plata. Dupa ce vom receptiona coletul, iti vom trimite o notificare email/ telefon si iti vom efectua plata aferenta returului.
Iti vom returna contravaloarea produsului + taxele de transport dus (daca ai platit transportul initial, cand ai plasat comanda), in termen de 14 zile.
Nota: Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
5 Beneficii ale procesului de retur la Confort Family
- Simplu. Am simplificat lucrurile pentru tine: ne trimiti email, predai coletul la curier si astepti banii. Asta e tot. Nu gasesti factura de achizitie? Nu conteaza. In continuare poti returna produsul daca asa doresti. Nu iti cerem explicatii obositoare si nici nu facem presiuni asupra ta. Pur si simplu iti respectam decizia.
- Transparent. Fara surprize neplacute sau neintelegeri. Cunosti de la inceput cum decurge intreg procesul de retur, cand si cum vei primi banii. In plus, te tinem la curent cu statusul de retur, prin notificari pe telefon si email.
- Comod. Impachetezi produsul si il expediezi prin curier (poti opta pentru orice firma de curierat rapid, dar nu trimite cu Posta Romana). Tu vei plati transportul inspre noi, iar ulterior, noi iti vom returna banii pe produs + transport dus (daca l-ai platit inital, cand ai plasat comanda). Ai cumparat usor si rapid. Returnezi in aceeasi maniera - fara stres si fara timp pierdut.
- Rapid. Banii se ramburseaza in termen de circa 14 zile de la sosirea coletului in depozit.
Intrebari frecvente despre retur
1. Produsul pe care il returnez trebuie sa fie insotit de documente (factura fiscala/ certificat de garantie/ chitanta curier)?
Nu. Suntem anti-birocratie si nu iti vom conditiona returul de prezenta facturii fiscale sau a altui document. Vrem ca experienta ta cu noi, Confort Family sa fie una cat mai placuta, inclusiv atunci cand decizi sa renunti la o achizitie. Deci, trimite-ne doar produsul pe care doresti sa-l returnezi si ne vom ocupa noi de tot.
2. Cum trebuie sa fie produsul pentru a putea fi returnat?
Produsul pe care vrei sa-l returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care a ajuns la tine, pentru a putea fi revandut (fara urme de uzura, in ambalajul original).
Daca produsul nu este in stare perfecta, vom opri 50% din valoarea sa. Daca produsul a fost spalat, nu il vom putea receptiona si vom fi nevoiti sa ti-l returnam pe cheltuiala ta. Asigura-te ca ai verificat produsul inainte de spalare, ca se potriveste si este asa cum ti-ai dorit.
3. Cum pregatesc produsul pentru a fi ridicat de catre curier?
Te rugam sa impachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajunga la noi intact.
4. Cum aflu cand ajunge produsul la voi?
In momentul in care primim coletul de la tine, iti vom trimite un sms pe telefon si/ sau email pe adresa inregistrata in sistem pe numele tau. In general curierii livreaza in urmatoarea zi lucratoare.
5. Ce se intampla daca produsul returnat are urme de folosire sau a fost deteriorat din cauza impachetarii necorespunzatoare?
Dupa ce vom primi coletul de la tine, vom verifica starea produsul pentru a-l repune in vanzare. In cazul in care acesta prezinta urme vizibile de folosire sau ambalajul sau a ajuns deteriorat ca urmare a impachetarii necorespunzatoare, automat valoarea sa de vanzare se va diminua. Noi vom fi nevoiti sa vindem acel produs la un pret mai mic. Prin urmare, ne rezervam dreptul de a retine 50% din contravaloarea produsului, daca acesta nu revine in stare perfecta pe raftul nostru.
Din start vrem sa te incredintam ca dorinta noastra este de a-ti returna integrat contravaloarea produsului! De aceea, te rugam sa te asiguri ca produsul pe care vrei sa-l returnezi nu prezinta urme de uzura si ca acesta este bine protejat pe toata perioada transportului de la tine la noi - obligatoriu folie cu bule de aer pentru a umple spatiile goale din interior (mai ales pentru produsele care se pot sparge, indoi, rupe in urma socurilor) si cutie exterioara din carton rigid.
Important:
Nu trimite produsul doar in ambalajul original, fara cutia exterioara din carton!
6. Pot aduce produsul la sediul Confort Family pentru a-l returna?
Nu este posibil, te rugam sa ne trimiti produsul prin curier.
7. Cand primesc banii daca returnez un produs prin curier?
Dupa ce vom primi coletul de la tine. Banii se ramburseaza in termen de 14 zile de la sosirea coletului in depozit.
8. Ce produse nu pot fi returnate?
Nu pot fi acceptate inapoi urmatoarele tipuri de produse:
· puzzle-uri desfacute
· produse comestibile
· vouchere
· produse intime sau de igiena
· cadouri de tip DIY (Do It Yourself)
· obiecte de bucatarie utilizate
· ambalajele cadou
· piese vestimentare purtate: pijamale, halate, sosete, top reglabil. Mai ales in aceasta perioada a pandemiei, cand tinem la sanatatea noastra si a celor din jur, dorim sa evitam situatiile neplacute. De aceea, piesele vestimentare purtate pe piele - pijamale, top reglabil, sosete, halate - nu pot fi acceptate retur. Va multumim pentru intelegere.
9. Daca am comandat mai multe produse de acelasi tip, le pot returna pe toate?
Da, cu urmatoarea conditie: un singur produs poate fi desigilat; restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt intacte, cu ambalajele originale nedesfacute.
10. Pot sa trimit produsul cu alta firma de curierat rapid decat cea agreata de Confort Family?
Poti face acest lucru. Tu vei achita contravaloarea transportului inspre noi.
Atentie: Nu trimite produsul retur cu Posta Romana!
Retine!
La Confort Family ai 14 zile la dispozitie sa renunti la achizitie, daca produsul nu te multumeste in totalitate.
Toate articolele returnate vor fi nefolosite si in ambalajul original, exact cum au fost receptionate la achizitie.
Intrebari sau detalii suplimentare?
Daca ai nevoie de ajutor sau intrebarea ta legata de procesul de returnare nu si-a gasit raspuns pe aceasta pagina, te rugam sa ne contactezi telefonic sau pe email. Vom fi bucurosi sa discutam cu tine.
Formular Retur